our live lives

خرید بک لینک

شنبه چهارم شهریور ۱۳۹۶ | 1:59 |


امروز عکسهای قدیمی رو جدا سازی کردم عکسای محبوب و لاله رو فرستادم براشون ..

عکس پروفایل لاله رو دیدم یاد قدیما افتادم... هعی..شاید اگر تلگرام و وایبر و ایسنتا نبود اگه یروز بقیه دوستام رو میدیدم یه شب تا صبح گریه میکردم که چرا اون دوران تموم شدخب خداروشکر که این اتفاق برای دوران ما نیست. مرسی تکنولوژی

our live lives...

ما را در سایت our live lives دنبال می‌کنید

برچسب: قدیمی, نویسنده: بازدید: 16 تاريخ: يکشنبه 5 شهريور 1396 ساعت: 11:30

سه شنبه دهم مرداد ۱۳۹۶ | 3:28 |

داشتم تومترو میرفتم یه پیرمرد افغانی بود با نوه اش هی از من میپرسید این طرفی اگه برم خارج میشم ؟منم هنزفری گوشم بود تا بیام بفهمم راهنماییش کنم قطار رفت نشستم با خودم گفتم من کمک کردم قطارو از دست دادم اخرش گفتم حتما حکمتی داشته بذهنم رسید چه حکمتی اخه دیر میرسی دیگه . 5مین نشستمقطار بعدی اومد سوار شدم راه که افتاد فهمیدم اشتباه سوار شدم :)) قشنگ به دلم افتاد حقته گفتی حکمت چیه اینه :))

our live lives...

ما را در سایت our live lives دنبال می‌کنید

برچسب: حکمت, نویسنده: بازدید: 16 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 22:34

سه شنبه دهم مرداد ۱۳۹۶ | 22:23 | خب چیزی که وجود داره در مورد وسوسه اینه که نباید طرف رو هی نصیحت کنی یا از بدی ها و خوبیای کارش بگیاسمش روشه وسوسه خودش میدونه کارش درست نیستولی دوست داره انجامش بدهبرا همین بهش میگن وسوسه !منتهاش که خیلی خوبه که تایید نمیکنی طرفو چشش بیشتر وا میشه امان از دست این وسوسه ها اینجاست که ادم امتحان میشه بقولی سنگی جلو پات نیست!هععی روزگار our live lives...

ما را در سایت our live lives دنبال می‌کنید

برچسب: وسوسه, نویسنده: بازدید: 20 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 22:34

شنبه بیست و یکم مرداد ۱۳۹۶ | 0:25 |


همین طوری الکی اومدم یچیز بنویسم اووم خب از خوبیا وسوسه اینه که خب خودت میدونی غلطه خخخ خب واقعاااا دوست ندارم فردا برم نهههههههههههههه من ندوس :(

________________

پ.ن: خواب دیدم خواب خوبی بود...

our live lives...

ما را در سایت our live lives دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 15 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 22:34

نرفتم ولی خب بهتر از رفتنه...!

our live lives...

ما را در سایت our live lives دنبال می‌کنید

برچسب: نرفتم, نویسنده: بازدید: 14 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 22:34

چهارشنبه بیست و پنجم مرداد ۱۳۹۶ | 0:17 |


توی شریف ادم با خواجه ای ها بیشتر سلام علیک داره تا خود خواجه .واقعا فک کنم اونجا تو اکسیژن خواجه یچیزی ریختن اینا این مدلین بوخودااااااااااا
our live lives...

ما را در سایت our live lives دنبال می‌کنید

برچسب: خواجه,شریف, نویسنده: بازدید: 21 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 22:34

اینقد سولفه کردک که خود سولفه هم خسته شد از دست من

our live lives...

ما را در سایت our live lives دنبال می‌کنید

برچسب: سلفه,لنتی, نویسنده: بازدید: 16 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 22:34

چهارشنبه بیست و پنجم مرداد ۱۳۹۶ | 0:24 | تو کاری که بهتون مربوط نیست دخالت نکنید با خودم آ آ_________________________________________یکی که نمیشناسمش بم پیام نا شناس داده میخام باهات درد دل کنم تو حواست نیست به ادم ای دوور و بریت. هر چی فکر میکنم کسی دوست نداره با من درد دل کنه یعنی کیه نکته جالب تر اینه که من لینکی نزدم .بخدا از من دیوانه تو دیوانه تری!! our live lives...

ما را در سایت our live lives دنبال می‌کنید

برچسب: نصیحت, نویسنده: بازدید: 14 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 22:34

جمعه بیست و هفتم مرداد ۱۳۹۶ | 1:22 | یعنی اره ؟امروز رفتیم نمایشگاه اسباب بازی تو کنفرانسشون شرکت کردیم یهو گفتن هر کس یه دقیقه خودشومعرفی کنه یه استرسی گرفته بودم ک!!!!!!!!!هوا خیلی خوب شدهامروز هیچی نخوردم ولی گشنمم نیست شاید بارتون نشه اما هیچیییییی!!!محدثه رفیق جدیدمه خیلی خوبه واسه تولد طاهره باید یه فکری کنم اما نمیدونم چه فکریاز سوغاتیامم عکس نگرفتمعطر میخامکاش طاهره یه دوربین our live lives...

ما را در سایت our live lives دنبال می‌کنید

برچسب: عجیب, نویسنده: بازدید: 16 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 22:34

با تو اگر چه دور

با تو اگر چه دیر

از بی تو بهتره ...

our live lives...

ما را در سایت our live lives دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 15 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 22:34

صفحه بندی